Newness Of Life - Walking with The Life Giver

Wanneer jy besluit om volgelinge van Christus, wat beteken dat benewens sy lyding vir die evangelie werk nie, ons kies 'n baie smal weg en die poort is.
Mat 7:12-14 sê: " Daarom, alles wat jy wil hê dat mense moet vir jou doen, doen julle dit ook so aan hulle , want dit is die wet . en die profete, jy die nou poort, want breed is die poort en wyd is die pad wat na die verderf lei, en daar is baie wat gaan in 'n tyd: as is' n nou poort en smal is die pad wat lei om te lewe, en daar is min wat dit vind. "Niemand het gesê dit sal maklik wees nie. Een sin van 'n smal probleme. God sal nooit ons vra om te doen wat ons kan doen binne onsself. Dit neem die krag van God in ons te wandel soos slawe op die grond. Nog 'n betekenis van' n Straat is die grootste gedeelte van die water tussen die twee groter waterliggame.
die deur en die wyse waarop Jesus praat oor die uitbreiding tussen lewe en dood, die seën en vloek. Nota Deuteronomium 11:26-28 sê God: "Kyk, Ek stel voor jy vandag 'n seën en' n vloek, 'n seën as julle luister na die gebooie van die HERE jou God wat ek jou vandag beveel: die vloek as julle nie luister na die gebooie van die HERE jou God maar draai van die pad wat ek jou vandag beveel ..."
Paulus skryf oor seestraat en die smal pad wat na die lewe lei, in Gal 5:14-16, "Want die hele wet word vervul in een woord, selfs in hierdie ; .. : Jy moet jou naaste liefhê soos jouself Maar as julle mekaar byt en opeet 'n ander, maak seker dat jy nie verteer mekaar Maar ek sê: Wandel deur die Gees, en nie die begeertes van die liggaam om asseblief .
Paulus geskryf het, 'n groot hek wat na die verderf lei in dieselfde paragraaf. verse 19-21 "En natuurlik die werke van die vlees is openbaar, naamlik, hoerery, onreinheid, ongebondenheid, afgodery, towery, vyandskap, variansie, emulatons, toorn, twis, seditions, partyskap, envings, moord, dronkenskap, geniet, en dergelike., waarvan ek julle vooraf sê, soos ek ook gesê in die vorige tydperk, dat die wat sulke dinge doen nie sal beërwe nie die koninkryk van God "Baie mense probeer om die nou poort in te gaan; maar ek kan nie as die liggaam is te swaar.
Hulle het probeer om die liggaam te hou onder onderdanigheid deur die wet en loop nie in die liefde in die Gees. Paulus sê oor dit, die letter maak dood maar die Gees gee life.Those wat die nou poort ingaan nie is soos Jesus gesê het in Mattheus 11:28-30: "Kom na My toe almal wat vermoeid en belas is, en Ek sal julle rus gee Neem my juk op julle en leer uit my . want Ek is sagmoedig en nederig van hart en julle rus sal vind vir julle siele, want my juk is sag en my las lig.. " nederig is die enigste een wat kan gaan deur die nou deur. nederig is die enigste een wat kan wandel in die liefde van God.
Die apostel Paulus sê in II Korintiërs 10: 1-6, ". Nou is ek, Paulus, my net asseblief sagmoedigheid en vriendelikheid van Christus, wat ek die teenwoordigheid van nederig is onder julle, maar ek was afwesig in moedig teenoor julle .." vers 3: "Want hoewel ons in die vlees, het ons die stryd nie volgens die vlees, want die wapens van ons stryd is nie fisies nie, maar kragtig deur God vestings te vernietig, honger verbeelding, en elke ding wat opkom teen die kennis van God en om elke gedagte gevange te wees gehoorsaamheid aan Christus;. en in gereedheid om wraak te neem om elke ongehoorsaamheid wanneer julle gehoorsaamheid volkome is "Ons stryd nie volgens tijelu.Tijelo is met Christus gekruisig.
die liggaam van die sonde is die dood en begrawe. Nota Romeine 6:3-4: "Weet julle nie dat so baie van ons as gedoop is in Christus Jesus gedoop is, in sy dood, daarom is ons saam met Hom begrawe deur die doop in die dood? Sodat net soos Christus opgewek is zamrtvih heerlikheid van die Vader, sodat ons daarin kan wandel in die nuwigheid van die lewe "vers 6,". omdat julle weet dat ons oue mens saam gekruisig is dat die liggaam van die sonde kan vernietig word, dat ons nou nie sonde sou dien nie. Want hy wat gesterf het, is geregverdig van die sonde ."
die volgende punt te vang! Jesus is nie gekruisig in die Gees. Dit was sy liggaam wat gekruisig is. Op die kaal ons sondes in sy eie liggaam (I Petrus 2:24). Sy gees het na die hel gegaan, maar sy lyf nadat hy gekruisig is, ter ruste gelê. Ons sonde is nie meer heers oor hom. Ons sonde geword het om sy sonde.
In Psalm 40: 7-8, sê ek vir (Jesus) Swak Ek het gekom in volumes van boeke geskryf oor my plesier om jou wil te doen, o my God: Ja, jou reg is in my hart. Hierdie vers aangehaal word ten opsigte van Jesus as 'n sondoffer vir eens en altyd in Hebreërs 10:07, maar kennisgewing Psalm 40: 12-13 en bly' n leier in die persoon van Jesus, "vir baie euwels het my omsingel: my ongeregtigheid gehou is op my, so ek is in staat om op te kyk, is hulle meer as die hare van my hoof:. my, want my hart nie meer tevrede wees, Here, red my, Here, doen wat jy hoef te help my ."
Jesus het ons sonde, my ongeregtigheid . Nou kan ons bel sy geregtigheid die geregtigheid van ons . Prys die Here! Wanneer ons baklei 'n oorlog teen die liggaam van die vyand te verslaan. As jy egter voer vleis te styg.
As ons deur die Gees lewe, ons loop asof die liggaam het reeds opgestaan ​​het uit die graf. Sonde het geen gesag oor hom. Ook, as ons probeer om deur die wet te leef, vind ons dat die ou liggaam is nog lewend. Die wet is ingestel deur God sonde in die hart te veroordeel nie, maar hy kon nie die sonde veroordeel in die vlees nie, maar Jesus het in die gelykheid van die sondige vlees en die sonde, die sonde veroordeel in die vlees. Nou is die geregtigheid van die wet vervul kan word. (Sien Romeine 8:1-4)
Jesus sê in Matteus 16:24: "As iemand agter My aan wil kom, moet hy homself verloën en sy kruis opneem en My volg." Elkeen wat sy lewe wil red sal dit verloor, maar elkeen wat sy lewe verloor om My ontwil, sal dit vind "As ons wandel in die Gees van die ou man laat hom dood en begrawe saam met die Seun van die mens kan loop in 'n nuwe lewe met die Seun van God.. (Rom. 6:04)

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Newness Of Life - Walking with The Life Giver"

Post a Comment